(a nemajetkové újmy)
Nežijeme v ideálním světě a občas se v životě vyskytnou nepříjemné nebo i tragické situace, poškození majetku, újma na zdraví klienta, jeho blízkého či třeba domácího mazlíčka, újma na pověsti a dobrém jméně, odcizení duševního vlastnictví atd. To, co je pro jednoho člověka drobností, je pro jiného závažnou ztrátou, a proto je škodu či nemateriální újmu třeba vnímat právě z hlediska poškozeného.
Snažíme se, aby naši klienti byli již od počátku informováni o svých nárocích, způsobech uplatnění a postupech pro jejich prokázání. Konzultujeme postup s odborníky – kupř. s lékaři či techniky a znalci z dané oblasti. Komunikujeme za klienta s příslušnými státními orgány, zdravotnickými zařízeními, pojišťovnami a soudy. Nároky tohoto typu je třeba uplatňovat co nejdříve a především včas zajistit potřebné důkazy, aby bylo možné škodu řádně prokázat a aby byla klientovi škoda či nemateriální újma nahrazena v co možná největším rozsahu a v co nejkratší době.
Významnou částí této agendy jsou právě jednání a bohužel poměrně často i soudní spory s pojišťovnami, které se nejrůznějšími, často i značně absurdními či vykonstruovanými argumenty snaží poškozené odradit od uplatňování jejich zcela oprávněných nároků či alespoň minimalizovat výši pojistného plnění.
V oblasti náhrady škod či nemateriální újmy uplatňujeme převážně výsledkovou odměnu. Naše odměna se v takovém případě počítá procentem z vymožené částky a klient ji hradí až v okamžiku, kdy se mu dostane plnění od původce škody či od pojišťovny.