(a nemajetkové újmy)
Nežijeme v ideálním světě a občas se v životě vyskytnou nepříjemné nebo i tragické situace, poškození majetku, újma na zdraví klienta, jeho blízkého či třeba domácího mazlíčka, újma na pověsti a dobrém jméně, odcizení duševního vlastnictví, atd. To, co je pro jednoho drobností, je pro jiného závažnou ztrátou, a proto je škodu či nemateriální újmu třeba vnímat právě z hlediska poškozeného!
V této oblasti se lze domáhat na škůdci povinnosti zdržet se závadné činnosti, odstranit závadný stav uvedením do předešlého stavu, a pokud to není možné, odčinění škody peněžitou náhradou. Nedílnou součástí je pak náhrada vedlejších nákladů spojených se škodou, ušlého zisku a náhrada nemajetkové újmy (kupř. na zdraví, na dobrém jméně).
Nečekejte, co uhradí škůdce či co řekne pojišťovna a obraťte se na nás co nejdříve. Veškerou nepříjemnou a komplikovanou komunikaci pak obstaráme za Vás a Vaše nároky uplatníme správným způsobem a včas.
Snažíme se, aby naši klienti byli již od počátku informováni o svých nárocích, způsobech uplatnění a postupech pro jejich prokázání. Konzultujeme postup s odborníky – kupř. lékaři či techniky a znalci z dané oblasti. Komunikujeme za klienta s příslušnými státními orgány, zdravotnickými zařízeními, pojišťovnami a soudy. Nároky tohoto typu je třeba uplatňovat co nejdříve a především zavčas zajistit potřebné důkazy, aby klientovi byla škoda či nemateriální újma nahrazena v co možná největším rozsahu a v co nejkratší době.
Významnou částí této agendy jsou právě jednání a bohužel poměrně často i soudní spory s pojišťovnami, které se nejrůznějšími, často i značně absurdními či falešnými argumenty snaží poškozené odradit od uplatňování jejich zcela oprávněných nároků či alespoň minimalizovat výši pojistného plnění.
V oblasti náhrady škod či nemateriální újmy uplatňujeme převážně výsledkovou odměnu. Klient v takovém případě obvykle platí předem pouze malou zálohu. Naše odměna se počítá procentem z vymožené částky a klient ji hradí až v okamžiku, kdy se mu dostane plnění od původce škody či od pojišťovny.